dijous, 5 de febrer del 2009

mirades

Mirades que es creuen una vegada i una altre, s’esquiven i es busquen, mig somriures es dibuixen en els llavis però cap mot en surt.

M’agrada mirar a la gent als ulls.

M’agrada intentar endevinar quina història s’amaga darrera d’ells, què fan, i qui són. Segurament mai ho esbrinaré del cert, mai sabré la veritat d’aquells ulls amb els que els meus es creuen a vegades amb freqüència. Però potser això és el que els fa més interessants, la possibilitat que qualsevol cosa que imagino pugui ser certa, sens dubte, és més interessant que la realitat.

M’agrada mirar als ulls i que em mirin els ulls. Depenent dels ulls els podria estar mirant hores, sense obrir la boca, sense parlar, només imaginant què s’amaga rere ells. Només mirant-los.

M’agrada la gent que em mira als ulls.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

♪(゚▽^*)ノ⌒☆

Jordim ha dit...

Hay que tener cuidado con las miradas, a veces hay propositos muy superficiales detrás de esa aparente profundidad...

Patrícia ha dit...

Jordim, per això prefereixo no descobrir la veritat, millor em quedo amb el que vull creure...