divendres, 16 de novembre del 2007

Meme i decidir

Em van passar un MEME, una mena de llistat en el que haig d’escollir 5 cançons, només 5, que m’agradin, que considerin que són les meves preferides, per tant haig de descartar moltes cançons que m’agraden. Moltíssimes, i de segur q un cop les hagi escollit començaré a dubtar de si realment aquestes eren les cançons que volia escollir. I de segur que si en comptes de fer la selecció avui la fes un altre dia les meves cançons serien diferents.

Amb les decisions sempre em passa, em costa molt decidir-me, no m’agrada escollir, o millor dit no m’agrada deixar d’escollir coses. Però la vida és això: prendre decisions, escollir coses, persones i moments que vols que formin part de la teva vida i excloure’n d’altres. La llàstima és que no sempre encertem en la nostra elecció, moltes vegades ens equivoquem i després ja no pots recuperar l’opció descartada.

Bé, aquí teniu les meves 5 cançons escollides:

El bulevar de los sueños rotos, Joaquín Sabina. La versió de los secretos també m’agrada molt.

Miedo, MClan. M'he sentit molt identificada amb la lletra.

Envia’m un àngel, Sau. Tots necessitem algú que ens guií, i saber que sempre estarà amb nosaltres.

Before the night is over, Bryan Adams, d’ell m’agraden la majoria de cançons, records d’adolescència suposo.

Tonight I wanna cry, Keith Urban


I les cançons que tinc penjades en aquest bloc com podeu suposar també m’agraden. Qui vulgui continuar amb el MEME ja sap que ha de fer: escollir 5 cançons.