dimarts, 23 de novembre del 2010

tardor

La tardor a tintat les fulles dels arbres de colors, la tardor ha fet que després de l’esbojarrat estiu tot torni a recuperar el seu ritme. Les rutines van agafant la forma del dia a dia i ja puc saber (més o menys) quines nits passo a quina casa.


Mica en mica em vaig preparant pel fred hivernal que està a punt d’arribar. Però em sembla que per més que em prepari seguiré sense voler sortir de sota la protecció dels llençols i la teva calor.



Potser si a fora m’esperés un món millor tot seria més fàcil.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi ha hagut un món millor?

Patrícia ha dit...

suposo que això cada persona ho sabrà, però jo tinc l'esperança que algun dia i sigui... -tot i que ho veig complicat-

Anònim ha dit...

potser, el moment marca decisions mal preses. Tot i que un, ha de ser responsable d'elles.