dijous, 2 de juliol del 2009

portes i finestres obertes

Portes i finestres obertes. Fa molta calor i ni tan sols deixant tot obert les nits són més agradables.

Tota la meva vida he dormit amb tot ben tancat, porta tancada, persianes baixades. Cap raig de llum havia d’entrar si no volia despertar-me. Però avui he dormit amb tot obert. Després de molts dies sense poder dormir per falta de temps, aquesta nit he dormit plàcidament tot i deixar la porta oberta i les persianes aixecades, o potser per això he pogut dormir.

Serà que he canviat i no necessito tenir-ho tot tancat per sentir-me segura, serà que estic més segura de mi i m’és igual qui surti per la porta o entri per la finestra.

No m’havia adonat de com necessitava dormir.


Avui torno a ser jo.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Dormir, cuando no es un placer es una terrible maldición; como cuando duermes cuatro horas y te tienes que levantar sí o sí...

Anònim ha dit...

Dober zacetek