dilluns, 2 de febrer del 2009

dimarts de cine

He decidit que els dimarts (fins que s’allarguin els dies) seran dimarts de cine, estic tipa d’intentar veure pel•lícules i no coincidir amb la gent, estic farta d’anar aplaçant plans per culpa de la grip, de la feina, del metge o del cansament. Així que he decidit que els dimarts serà el meu dia de cine.

Començaré demà amb una pel•lícula romanticona que fa més d’un mes que vull anar a veure, i seguiré la setmana que ve amb una de gangsters, i després ja veurem, però a partir d’ara faré les coses el dia que toquen! Ja n’hi ha prou de prorrogar-ho tot, d’esperar per a tot, les coses si vols fer-les les fas i punt!

Ja no em valen les excuses, a partir d’avui quan vulgui fer alguna cosa la faré. I començaré per una cosa tant senzilla com anar demà al cine. Adéu a les excuses. Just do it!

4 comentaris:

Atlántida ha dit...

Just do it! quina casualitat jo he començat febrer amb el mateix pensament, ja n'estic tipa de dependre dels altres!

Jordim ha dit...

Es una gran decision, yo hace ya tiempo que me voy al cine solo muchas veces; coincidir con alguien o arrastrar a alguien se hace muy complicado; la cinefilia es lo que tiene..

Patrícia ha dit...

jejeje rebeca últimament coincidim amb els estat d'ànim!
pos sí, costa molt coincidir amb algunes persones! Mentre que coicidir amb mi mateixa és (a vegades) més fàcil

Anònim ha dit...

Si senyora, molt bona decisió!!!
El cine s'ho val i tu encara més!
M'ho aplico a partir d'ara mateix. Just do it!